Coaching operátorů

Nabízíme Vám službu, která je zaměřena na nalezení slabých míst v call centru, navržení změn v práci call centra a jejich uvedení do praxe. Cílem je zvýšení efektivity a produktivity práce operátorů. Jedná se o aktivní přístup kouče k operátorům formou odposlechu hovorů, analýzou jejich nahrávek, on-line coachingem a školením.

Služba zahrnuje

Aktivní poslech hovorů Analýza nahrávek hovorů Adhalení problémových míst v komunikaci operátora se zákazníkem Doporučení změn v práci operátorů Pohovor s operátory Školení operátorů On-line coaching operátorů Úprava call scriptu

Nejčastější chyby, které se v call centrech objevují a které mají za následek nízkou produktivitu práce operátorů:

  • špatné vedení hovorů (operátor neposlouchá, co mu zákazník říká, nebo zákazníka „láme“)
  • neschopnost rozeznat sentiment zákazníka a zvolit správný způsob komunikace
  • nevhodně formulovaný call script

Cena

Cena služby je individuální a zahrnuje poslech a posouzení cca 300 nahrávek.
Máte-li o službu zájem, vypracujeme nabídku na míru vašemu call centru.
SEVIO call centrum SEVIO Agent - komponenta pro operátory SEVIO Panel - komponenta pro správce ústředny SEVIO WEB - rozhraní pro ovládání systému SEVIO - reference