SEVIO TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA
- Historie volání, nahrávky, poznámky
- Kategorizace hovorů, notifikace na email
- Zmeškané hovory, indikace odvolání zmeškaného hovoru
- Práce odkudkoli (home office)
- SMS
KOMU JE URČENO?
Pro všechny kdo:
- očekávají od ústředny víc, než jen spojování hovorů
- požadují úsporu času a přehlednost v komunikaci
- chtějí sjednotit a zefektivnit komunikaci se zákazníkem či v rámci firmy
JAKÉ MÁ VARIANTY?
U nás si na nic nehrajeme a proto každá ústředna obsahuje veškerou funkcionalitu. Liší se pouze počtem linek a výpočetním HW výkonem viz níže.
Hlavní funkce ústředny
Uskutečněné a zmeškané hovory
Seznam uskutečněných hovorů, přehrávání nahrávek, textové poznámky, zařazení do kategorií. Seznam zmeškaných/neobsloužených hovorů s možností poznámek, systém zajistí automatické odstranění hovoru po obvolání.
Kategorizace hovorů
Uskutečněné hovory lze v seznamu (CDR) zařadit do volně definovaných kategorií, zapsat k nim poznámku, přiřadit prioritu, označit je plánovanou budoucí akcí a zadat datum akce.
IVR menu
Import vlastních hlasových zpráv pro volající, možnost více zpráv v jednom IVR menu, deaktivace jednotlivých zpráv, deaktivace celého menu.
Žádosti o zpětné zavolání
Registrace žádostí o zpětné zavolání stiskem DTMF, ručním zadáním, importem přes API rozhraní (např z webových stránek). Automatický záznam informace o úspěšném vyřízení žádosti.
Příchozí a odchozí SMS
Příjem a odesílání SMS i s pomocí šablon, seznam SMS (obdoba seznamu hovorů). Interaktivní on-line komunikace s volajícím prostřednictvím. Řazení SMS do kategorií.
API rozhraní
Příjem on-line informací z ústředny (hovory, nahrávky, zmeškané hovory, práce ve frontách). Zasílání příkazů ústředně (click2call, přihlašování do front nebo kampaní dialerů, import dat do telefonního seznamu, kampaní a pod.).
Společné vlastnosti pro všechny konfigurace
- Dashboardy, pokročilé statistiky
- Kategorizace a tagování hovorů
- Operátorská konzole
- Chat
- API
- Notifikace o dění v ústředně
- Realtime panel – dohled
- Web rozhraní
- Práce odkudkoli (home office)
- Jazykové mutace - CZ, SK, EN
Basic
- Počet linek pro připojení telefonů 10
- Cloud server
- Nahrávání hovorů
- GSM port
- SMS
Standard
Stejné jako Basic +
- Počet linek pro připojení telefonů 20
- Cloud server
- Nahrávání hovorů
- GSM port
- SMS
Premium
Stejné jako Standard +
- Počet linek pro připojení telefonů 50
- Cloud server
- Nahrávání hovorů
- GSM port
- SMS
ŘEKLI O NÁS
Nekupujte zajíce v pytli, vyzkoušejte si ZDARMA náš systém na vlastní kůži.
Vyzkoušet DEMO