VoIP telefonní ústředny

Naše telefonní ústředny nesou označení SEVIO a jsou postaveny na PBX Asterisk. Mají vestavěné WEB rozhraní pro jejich snadnou konfiguraci včetně CDR a statistik hovorů. Obsahují všechny funkce, které lze od takového zařízení očekávat. Ve spojení s vhodným software mohou sloužit jako plnohodnotný komunikační kanál propojený s Vašim informačním systémem.

Ústřednu si můžete pronajmout jako virtuální řešení na našem virtualizačním zařízení za měsíční paušální poplatek nebo zakoupit k sobě do firmy jak hardwarové řešení v RACK provedení. Server pro RACK provedení navrhneme podle nároků, které na ústřednu budete mít (jde především o počet souběžných hovorů a kapacitu diskového prostoru pro ukládání nahrávěk hovorů).

Rozhodnete-li se v budoucnu použít ústřednu pro příchozí nebo odchozí call centrum, nabízíme Vám modul SEVIO CALL CENTRUM. Vybrat si můžete rovněž ze dvou produktů help desk systému s funkcionalitou, který vám bude lépe vyhovovat. Help desk systémy jsou s ústřednou propojeny.

Vybrané vlastnosti ústředny

neomezený počet pobočkových telefonů fronty pro zpracování příchozích hovorů přímé směrování příchozích hovorů na pobočkové telefony konferenční místnosti IVR podmíněné i nepodmíněné přepojování funkce "follow me" nahrávání hovorů záznamník odesílání zpráv na e-mail časově podmíněné směrování hovorů jazykově závislé směrování hovorů možnost připojení mobilních telefonů možnost připojení mobilních bran

 

WEB rozhraní pro konfiguraci ústředny CDR - záznamy o hovorech statistiky o proběhlých hovorech stahování nahrávek ve fromátu WAV nebo MP3 vlastní hudba na pozadí při čekání hovoru anonce při čekání na spojení hovoru propojení s Vašim CRM systémem Help Desk systém součástí ústředny připojení více lokalit do jedné ústředny vzájemné propojení více ústředen rozšíření o funkce CALL CENTRA zabezpečení proti přístupu nepovolaných osob ukládání nahrávek na externí úložiště možnost provozu ve virtuálním prostředí i RACK provedení
FAILOVER ŘEŠENÍ

Požadujete-li vysokou, téměř 100% dostupnost vašich hlasových služeb, můžete si objednat řešení s redundantní ústřednou - tzv. FAILOVER.

O co jde: v případě úplného výpadku hlavní (primární) ústředny (technická závada) přebírá její funkci záložní ústředna (sekundární). Tento proces přepnutí z primární na sekundární ústřednu je plně automatický. V okamžiku oživení primární ústředny dojde k automatickému přepnutí zpět na primární ústřednu.

V případě varianty pronájmu virtuální ústředny na našem virtualizačním zařízení je tato služba již v ceně.

Chcete-li se o možnostech ústředny dozvědět více, nebo máte-li specifické požadavky na její funkcionalitu, kontaktujte nás.

Můžete si vybrat virtuální nebo fyzické ústředny. Virtuální ústředny provozujeme na našem virtualizačním zařízení s veškerým zabezpečením, garancí provozu 24 / 7 / 365 a denním zálohováním. K ústřednám pronajímáme GSM porty pro vložení vašich SIM karet. Fyzické ústředny nabízíme v provedení ISDN, VoIP nebo kombinované, od jednoduchých řešení až po korporátní ústředny pro 200 a více účastníků.

Všechny uvedené ceny jsou bez DPH 21%.

Ceník je platný od 1.8.2017.

Virtuální ústředny

Ceníková položka Cena
Instalace ústředny 3 900,- Kč
Ústředna 5 linek od 975,- Kč měsíčně
Ústředna 10 linek od 1 300,- Kč měsíčně
Ústředna 20 linek od 1 885,- Kč měsíčně
Ústředna 30 linek od 2 405,- Kč měsíčně
Ústředna 50 linek od 3 250,- Kč měsíčně
Pronájem GSM portu 599,- Kč měsíčně

Fyzické ústředny

Ceníková položka Cena
Analogová ústředna pro 20 účastníků od 5 227,- Kč
IP ústředna pro 20 účastníků od 5 366,- Kč
Konfigurace volání podle vlastních požadavků od 2 400,- Kč
Ústředny dodáváme buď samostatně stojící, nebo v RACK provedení pro instalaci do datového rozvaděče.

Cena OD platí pro virtuální ústředny v konfiguraci, která splní běžná očekávání (volání, nahrávání a dohledání hovorů, statistiky, správa uživatelů, virtuální prostor 10GB pro data a nahrávky). Každá virtuální ústředna umožňuje rozšíření z hlediska počtu účastníků i funkcionality až po funkce call centra.

Zajímá-li Vás cena za virtuální nebo fyzickou ústřednu v konkrétní konfiguraci, zavolejte nám nebo napište. Rádi Vám poradíme, navrhneme odpovídající řešení a zašleme kalkulaci, případně sdělíme orientační cenu po telefonu.

SEVIO call centrum SEVIO Agent - komponenta pro operátory SEVIO Panel - komponenta pro správce ústředny SEVIO WEB - rozhraní pro ovládání systému SEVIO - reference