page call centra intro image

SEVIO CALL CENTRUM

  • Umí vše, co SEVIO ústředna (SMS, IVR...)
  • Manuální nebo automatické volání (až 3x efektivnější)
  • HelpDesk
  • Volací kampaně
  • Integrace přes API s vaším CRM (Pipedrive, Raynet...)
  • Import/export kontaktů (Excel, CSV)
  • Podrobné statistiky operátorů
  • Zákaznická péče

KOMU JE URČENO?

Pro všechny kdo:

  • Zpracovávají desítky hovorů denně
  • Koho nebaví volat přes mobil a Excel, ztrácí se v informacích a chce mít v tom pořádek
  • Chce až 3x efektivnější volání (3x více obchodních příležitostí) při stávajícím počtu operátorů
  • Má vlastní CRM systém (Pipedrive, Raynet...) a chce tam mít hovory nebo SMS

CO ZÍSKÁTE POMOCÍ SEVIA?

Příchozí call centrum – HelpDesk

Přináší úsporu času a přehlednost do komunikace se zákazníky, vzájemně propojené části hovorů, SMS, telefonních seznamů a přepis hovorů do textu pomocí AI.

Umožňuje se propojit s vaším CRM, notifikace na e-mail, statistiky, silné vyhledávací možnosti a příjemné uživatelské prostředí.

Odchozí call centrum

Automatické nebo manuální volání, automatické otevírání karet klientů, podrobné statistiky, poznámky, kategorizace, štítky, silné vyhledávání, import/export dat přes Excel/CSV nebo přes API, historie komunikace s klientem.

Díky detailním statistikám můžete mít pod kontrolou každý aspekt jejich práce (přehled činnosti, monitorování času, měření produktivity a řízení přestávek).

Hlavní funkce SEVIA

Operátorská konzole

Přihlašování do front call centra, automatické otevření editoru textových poznámek k právě probíhajícímu hovoru, chat s operátory, přebírání a přepojování hovorů. Tenký i tlustý klient.

Manuální volání

O přidělení kontaktu si operátor požádá, telefon se vytáčí kliknutím na ikonu. Formulář kontaktu obsahuje kontaktní údaje, poznámky, kategorizaci kontaktu, call script, otázky a odpovědi, historii volání, SMS a další.

Automatické volání (prediktivní dialer)

Dialer předtáčí a přiděluje operátorům kontakty, které jsou již na lince. Automaticky otevře kartu kontaktu v kampani, nebo otevře kartu kontaktu ve vašem CRM (API).

Integrace přes API

Přes API lze call centrum ovládat či posílat informace externím systémům. SEVIO je již napojeno například na CRM Pipedrive, Raynet, ARES a další

Automatické hovory bez operátorů

Dialer bez účasti operátorů kontaktuje respondenty, přehraje jim hlasovou nabídku a čeká na odpověď stiskem DTMF. Hovor pak buď zavěsí, přepojí do call centra, zašle informční SMS nebo umožní zanechat hlasovou zprávu.

Operátorské statistiky

Statistiky vám umožní sledovat a analyzovat výkon vašich operátorů do nejmenších detailů. Díky detailním statistikám můžete mít pod kontrolou každý aspekt jejich práce (přehled činnosti, monitorování času, měření produktivity a řízení přestávek).

JAKOU VARIANTU POTŘEBUJI?

Vyberte odpověď dle vašich požadavků

Zpracovávám převážně příchozí hovory

Budu zákazníkům něco nabízet

Chci manuálně kontaktovat své/potencionální zákazníky

Chci až 3x navýšit obchodní příležitosti (akvizice) při stávajícím stavu

Dle požadavků je pro vás nejlepší: Help Desk Manual Predictive

Společné vlastnosti pro všechny konfigurace

  • Operátorské statistiky
  • Dashboardy
  • Kategorizace a štítkování hovorů
  • Operátorská konzole
  • Chat s operátory
  • API
  • Notifikace o dění v call centru
  • Realtime panel – dohled
  • Web rozhraní
  • Práce odkudkoli (home office)
  • Přepis hovorů do textu pomocí AI
  • Jazykové mutace - CZ, SK, EN

Help Desk

  • Vše co má ústředna SEVIO
  • Správa kontaktů (CRM)
  • Objednávky
  • SMS
Cena od: 600 Kč / měsíc

Manual

  • Vše co má ústředna SEVIO
  • Call skripty
  • Volací kampaně
  • Správa kontaktů (CRM)
  • Objednávky
  • SMS
Cena od: 600 Kč / měsíc

Predictive

  • Vše co má ústředna SEVIO
  • Automatické vytáčení hovorů
  • Call skripty
  • Volací kampaně
  • Správa kontaktů (CRM)
  • Dotazovací kampaně
  • Virtuální operátor
  • Objednávky
  • SMS
Cena od: 800 Kč / měsíc

ŘEKLI O NÁS

">

Master DC

V MasterDC máme nasazenou telefonní ústřednu od Sevio. Odbavuje všechny hovory směrované do MasterDC a třídí je do front. Po letech používání oceňujeme především rychlost a spolehlivost nasazeného řešení.

Martin Danielka, manažer datacentra MasterDC
">

Promotion & Sale s.r.o.

Systém SEVIO call centrum využíváme pro intenzivní oslovování zákazníků a splňuje naše požadavky.

Ing. Andrea Sýkorová, Ředitelka společnosti
">

Netbox – SMART Comp. a.s.

Systém SEVIO call centrum využíváme od roku 2011. Byl dodán v požadovaném termínu, splňuje požadavky našeho náročného provozu a dodavatel dále zajišťuje jeho podporu a servis.

Karel Peloušek, Head of B2B and Procurement
1 / 3

Nekupujte zajíce v pytli, vyzkoušejte si ZDARMA náš systém na vlastní kůži.

Vyzkoušet DEMO background image
outer_bg