
SEVIO CALL CENTRUM
- Umí vše, co SEVIO ústředna (SMS, IVR...)
- Manuální nebo automatické volání (až 3x efektivnější)
- HelpDesk
- Volací kampaně
- Integrace přes API s vaším CRM (Pipedrive, Raynet...)
- Import/export kontaktů (Excel, CSV)
- Podrobné statistiky operátorů
- Zákaznická péče
KOMU JE URČENO?
Pro všechny kdo:
- Zpracovávají desítky hovorů denně
- Koho nebaví volat přes mobil a Excel, ztrácí se v informacích a chce mít v tom pořádek
- Chce až 3x efektivnější volání (3x více obchodních příležitostí) při stávajícím počtu operátorů
- Má vlastní CRM systém (Pipedrive, Raynet...) a chce tam mít hovory nebo SMS
CO ZÍSKÁTE POMOCÍ SEVIA?
Příchozí call centrum – HelpDesk
Přináší úsporu času a přehlednost do komunikace se zákazníky, vzájemně propojené části hovorů, SMS, telefonních seznamů a přepis hovorů do textu pomocí AI.
Umožňuje se propojit s vaším CRM, notifikace na e-mail, statistiky, silné vyhledávací možnosti a příjemné uživatelské prostředí.
Odchozí call centrum
Automatické nebo manuální volání, automatické otevírání karet klientů, podrobné statistiky, poznámky, kategorizace, štítky, silné vyhledávání, import/export dat přes Excel/CSV nebo přes API, historie komunikace s klientem.
Díky detailním statistikám můžete mít pod kontrolou každý aspekt jejich práce (přehled činnosti, monitorování času, měření produktivity a řízení přestávek).
Hlavní funkce SEVIA
Operátorská konzole
Přihlašování do front call centra, automatické otevření editoru textových poznámek k právě probíhajícímu hovoru, chat s operátory, přebírání a přepojování hovorů. Tenký i tlustý klient.
Manuální volání
O přidělení kontaktu si operátor požádá, telefon se vytáčí kliknutím na ikonu. Formulář kontaktu obsahuje kontaktní údaje, poznámky, kategorizaci kontaktu, call script, otázky a odpovědi, historii volání, SMS a další.
Automatické volání (prediktivní dialer)
Dialer předtáčí a přiděluje operátorům kontakty, které jsou již na lince. Automaticky otevře kartu kontaktu v kampani, nebo otevře kartu kontaktu ve vašem CRM (API).
Integrace přes API
Přes API lze call centrum ovládat či posílat informace externím systémům. SEVIO je již napojeno například na CRM Pipedrive, Raynet, ARES a další
Automatické hovory bez operátorů
Dialer bez účasti operátorů kontaktuje respondenty, přehraje jim hlasovou nabídku a čeká na odpověď stiskem DTMF. Hovor pak buď zavěsí, přepojí do call centra, zašle informční SMS nebo umožní zanechat hlasovou zprávu.
Operátorské statistiky
Statistiky vám umožní sledovat a analyzovat výkon vašich operátorů do nejmenších detailů. Díky detailním statistikám můžete mít pod kontrolou každý aspekt jejich práce (přehled činnosti, monitorování času, měření produktivity a řízení přestávek).
JAKOU VARIANTU POTŘEBUJI?
Vyberte odpověď dle vašich požadavků
Zpracovávám převážně příchozí hovory
Budu zákazníkům něco nabízet
Chci manuálně kontaktovat své/potencionální zákazníky
Chci až 3x navýšit obchodní příležitosti (akvizice) při stávajícím stavu
Společné vlastnosti pro všechny konfigurace
- Operátorské statistiky
- Dashboardy
- Kategorizace a štítkování hovorů
- Operátorská konzole
- Chat s operátory
- API
- Notifikace o dění v call centru
- Realtime panel – dohled
- Web rozhraní
- Práce odkudkoli (home office)
- Přepis hovorů do textu pomocí AI
- Jazykové mutace - CZ, SK, EN
Help Desk
- Vše co má ústředna SEVIO
- Správa kontaktů (CRM)
- Objednávky
- SMS
Manual
- Vše co má ústředna SEVIO
- Call skripty
- Volací kampaně
- Správa kontaktů (CRM)
- Objednávky
- SMS
Predictive
- Vše co má ústředna SEVIO
- Automatické vytáčení hovorů
- Call skripty
- Volací kampaně
- Správa kontaktů (CRM)
- Dotazovací kampaně
- Virtuální operátor
- Objednávky
- SMS