page ustredny intro image

SEVIO ÚSTŘEDNA

  • Historie volání, nahrávky, poznámky
  • Přepis hovorů pomocí AI
  • Integrace s vaším CRM (Raynet, Pipedrive...)
  • Kategorizace hovorů, notifikace na email
  • Zmeškané hovory, statistiky
  • Práce odkudkoli (home office)
  • SMS

KOMU JE URČENO?

Pro všechny kdo:

  • požadují úsporu času a přehlednost v komunikaci
  • chtějí sjednotit a zefektivnit komunikaci se zákazníkem či v rámci firmy
  • mají svůj CRM systém a chtějí do něj přidat volání a nahrávky

CO ZÍSKÁTE POMOCÍ SEVIA?

Přináší úsporu času a přehlednost do komunikace se zákazníky, vzájemně propojené části hovorů, SMS, telefonních seznamů a přepis hovorů do textu pomocí AI.

Umožňuje se propojit s vaším CRM, notifikace na e-mail, statistiky, silné vyhledávací možnosti a příjemné uživatelské prostředí.

Hlavní funkce ústředny

Uskutečněné a zmeškané hovory

Seznam uskutečněných hovorů, přehrávání nahrávek, textové poznámky, zařazení do kategorií a štítků. Seznam zmeškaných/neobsloužených hovorů s možností poznámek, systém zajistí automatické odstranění hovoru po obvolání. Hovory lze i plánovat a ústředna umí i záznamník.

Přepis hovorů pomocí AI

V SEVIU je možné přepisovat hovory do textu, což šetří čas hlavně adminům call centra a zefektivňuje to jejich práci.

Integrace s vaším CRM

Propojte ústřednu přímo s vaším oblíbeným CRM, ať už je to Raynet, Pipedrive nebo jiný systém. Díky sevio ústředně máte všechny hovory přímo ve svém systému, což vám umožní efektivně spravovat komunikaci se zákazníky, zvyšovat produktivitu a získat náskok před konkurencí.

IVR menu

Import vlastních hlasových zpráv pro volající, možnost více zpráv v jednom IVR menu, deaktivace jednotlivých zpráv, deaktivace celého menu.

SMS

Příjem a odesílání SMS i s pomocí šablon, seznam SMS (obdoba seznamu hovorů). Interaktivní on-line komunikace s volajícím prostřednictvím. Řazení SMS do kategorií.

Statistiky a dashboardy

Sevio ústředna Vám nabízí přehled všech statistik a dashboardů, které skutečně potřebujete. Díky přehlednému zobrazení získáte okamžitý přístup ke všem informacím o provozu – od počtu hovorů a odeslaných SMS až po rozdělení hovorů dle kategorií.

Společné vlastnosti pro všechny konfigurace

  • Dashboardy, pokročilé statistiky
  • Kategorizace a štítkování hovorů
  • Operátorská konzole
  • Chat
  • API integrace (Raynet, Pipedrive...)
  • Notifikace o dění v ústředně
  • Realtime panel – dohled
  • Web rozhraní
  • Přepis do textu pomocí AI
  • IVR hlasoví strom
  • Práce odkudkoli (home office)
  • Jazykové mutace - CZ, SK, EN

Basic

  • Počet linek pro připojení telefonů 10
  • Cloud server
  • Nahrávání hovorů
  • GSM port
  • SMS
Cena od: 600 Kč / měsíc

Standard

Stejné jako Basic +

  • Počet linek pro připojení telefonů 20
  • Cloud server
  • Nahrávání hovorů
  • GSM port
  • SMS
Cena od: 1200 Kč / měsíc

Premium

Stejné jako Standard +

  • Počet linek pro připojení telefonů 50
  • Cloud server
  • Nahrávání hovorů
  • GSM port
  • SMS
Cena od: 1800 Kč / měsíc

ŘEKLI O NÁS

">

Master DC

V MasterDC máme nasazenou telefonní ústřednu od Sevio. Odbavuje všechny hovory směrované do MasterDC a třídí je do front. Po letech používání oceňujeme především rychlost a spolehlivost nasazeného řešení.

Martin Danielka, manažer datacentra MasterDC
">

Promotion & Sale s.r.o.

Systém SEVIO call centrum využíváme pro intenzivní oslovování zákazníků a splňuje naše požadavky.

Ing. Andrea Sýkorová, Ředitelka společnosti
">

Netbox – SMART Comp. a.s.

Systém SEVIO call centrum využíváme od roku 2011. Byl dodán v požadovaném termínu, splňuje požadavky našeho náročného provozu a dodavatel dále zajišťuje jeho podporu a servis.

Karel Peloušek, Head of B2B and Procurement
1 / 3

Nekupujte zajíce v pytli, vyzkoušejte si ZDARMA náš systém na vlastní kůži.

Vyzkoušet DEMO background image
outer_bg