page call centra intro image

SEVIO CALL CENTRUM

  • Manuální, prediktivní dialer nebo HelpDesk
  • Přehledná historie
  • API – napojení na externí CRM systémy
  • Import/export kontaktů (Excel, csv...)
  • Jazykové mutace - CZ, SK, EN
  • Zákaznická péče

KOMU JE URČENO?

Pro všechny kdo:

  • Zpracovávají desítky hovorů denně
  • chtějí zefektivnit firemní procesy a zvýšit její zisky
  • vedou si databázi zákazníků, potřebují pracovat s historií komunikace a vyhodnocovat její obsah

JAKÉ MÁ VARIANTY?

Příchozí call centrum – HelpDesk

Nabízí veškeré nástroje pro řízení hovorů se zákazníky, jejich kategorizace s poznámkami a sledování historie komunikace.

Odchozí call centrum

Lze využít manuální nebo inteligentní prediktivní dialer s kampaněmi a call scripty.

Hlavní funkce call centra

Operátorská konzole

Přihlašování do front call centra, automatické otevření editoru textových poznámek k právě probíhajícímu hovoru, chat s operátory, přebírání a přepojování hovorů. Tenký i tlustý klient.

Manuální dialer

O přidělení kontaktu si operátor požádá, telefon se vytáčí kliknutím na ikonu. Formulář kontaktu obsahuje kontaktní údaje, poznámky, kategorizaci kontaktu, call script, otázky a odpovědi, historii volání, SMS a další.

Prediktivní dialer

Dialer předtáčí a přiděluje operátorům kontakty, které jsou již na lince. Automaticky otevře kartu kontaktu v kampani, nebo pořádá o otevření karty kontaktu CRM systém třetí strany (pomocí URL nebo API).

Call scripty, otázky a odpovědi

Manuální nebo prediktivní dialer obsahuje call scripty, seznam otázek s možností vybrat odpověď ze sezanmu nebo zadat ruční odpověď/komentář. Odpovědi lze exportovat do MS Excel k dalšímu vyhodnocení.

Automatické hovory – Anketář

Dialer bez účasti operátorů kontaktuje respondenty, přehraje jim hlasovou nabídku a čeká na odpověď stiskem DTMF. Hovor pak buď zavěsí, přepojí do call centra, zašle informční SMS nebo umožní zanechat hlasovou zprávu.

Pauzy v call centru

Správcem definovatelná přerušení práce v call centru, započítatelná nebo nezapočítatelná do pracovní doby. Operátor přerušuje práci v call centru klinutím na pauzu v operátorské konzoli.

JAKÉ CALL CENTRUM POTŘEBUJI?

Vyberte odpověď dle vašich požadavků

Volají mi zákaznici, o které se pak dále starám

Budu zákazníkům nabízet produkty

Chci, aby operátor si sám řídil volání

Potřebuji efektivní automatické volání (prediktivní dialer)

Dle požadavků je pro vás nejlepší: Help Desk Manual Predictive

Společné vlastnosti pro všechny konfigurace

  • Dashboardy, pokročilé statistiky
  • Čas strávený v call centru a na pauzách
  • Kategorizace a tagování hovorů
  • Operátorská konzole
  • Chat s operátory
  • API
  • Notifikace o dění v call centru
  • Realtime panel – dohled
  • Web rozhraní
  • Práce odkudkoli (home office)
  • Jazykové mutace - CZ, SK, EN

Help Desk

  • Ústředna SEVIO
  • Správa kontaktů (CRM)
  • Objednávky
  • SMS
Cena od: 600 Kč / měsíc

Manual

Stejné jako Help Desk +

  • Call skripty
  • Kampaň dialeru
  • Ústředna SEVIO
  • Správa kontaktů (CRM)
  • Objednávky
  • SMS
Cena od: 600 Kč / měsíc

Predictive

Stejné jako Manual +

  • Automatické vytáčení hovorů
  • Call skripty
  • Kampaň dialeru
  • Ústředna SEVIO
  • Správa kontaktů (CRM)
  • Dotazovací kampaně
  • Virtuální operátor
  • Objednávky
  • SMS
Cena od: 800 Kč / měsíc

ŘEKLI O NÁS

">

Promotion & Sale s.r.o.

Systém SEVIO call centrum využíváme pro intenzivní oslovování zákazníků a splňuje naše požadavky.

Ing. Andrea Sýkorová, Ředitelka společnosti
">

Netbox – SMART Comp. a.s.

Systém SEVIO call centrum využíváme od roku 2011. Byl dodán v požadovaném termínu, splňuje požadavky našeho náročného provozu a dodavatel dále zajišťuje jeho podporu a servis.

Karel Peloušek, Head of B2B and Procurement
1 / 3

Nekupujte zajíce v pytli, vyzkoušejte si ZDARMA náš systém na vlastní kůži.

Vyzkoušet DEMO background image
outer_bg