
SEVIO CALL CENTRUM
- Manuální, prediktivní dialer nebo HelpDesk
- Přehledná historie
- API – napojení na externí CRM systémy
- Import/export kontaktů (Excel, csv...)
- Jazykové mutace - CZ, SK, EN
- Zákaznická péče
KOMU JE URČENO?
Pro všechny kdo:
- Zpracovávají desítky hovorů denně
- chtějí zefektivnit firemní procesy a zvýšit její zisky
- vedou si databázi zákazníků, potřebují pracovat s historií komunikace a vyhodnocovat její obsah
JAKÉ MÁ VARIANTY?
Příchozí call centrum – HelpDesk
Nabízí veškeré nástroje pro řízení hovorů se zákazníky, jejich kategorizace s poznámkami a sledování historie komunikace.
Odchozí call centrum
Lze využít manuální nebo inteligentní prediktivní dialer s kampaněmi a call scripty.
Hlavní funkce call centra
Operátorská konzole
Přihlašování do front call centra, automatické otevření editoru textových poznámek k právě probíhajícímu hovoru, chat s operátory, přebírání a přepojování hovorů. Tenký i tlustý klient.
Manuální dialer
O přidělení kontaktu si operátor požádá, telefon se vytáčí kliknutím na ikonu. Formulář kontaktu obsahuje kontaktní údaje, poznámky, kategorizaci kontaktu, call script, otázky a odpovědi, historii volání, SMS a další.
Prediktivní dialer
Dialer předtáčí a přiděluje operátorům kontakty, které jsou již na lince. Automaticky otevře kartu kontaktu v kampani, nebo pořádá o otevření karty kontaktu CRM systém třetí strany (pomocí URL nebo API).
Call scripty, otázky a odpovědi
Manuální nebo prediktivní dialer obsahuje call scripty, seznam otázek s možností vybrat odpověď ze sezanmu nebo zadat ruční odpověď/komentář. Odpovědi lze exportovat do MS Excel k dalšímu vyhodnocení.
Automatické hovory – Anketář
Dialer bez účasti operátorů kontaktuje respondenty, přehraje jim hlasovou nabídku a čeká na odpověď stiskem DTMF. Hovor pak buď zavěsí, přepojí do call centra, zašle informční SMS nebo umožní zanechat hlasovou zprávu.
Pauzy v call centru
Správcem definovatelná přerušení práce v call centru, započítatelná nebo nezapočítatelná do pracovní doby. Operátor přerušuje práci v call centru klinutím na pauzu v operátorské konzoli.
JAKÉ CALL CENTRUM POTŘEBUJI?
Vyberte odpověď dle vašich požadavků
Volají mi zákaznici, o které se pak dále starám
Budu zákazníkům nabízet produkty
Chci, aby operátor si sám řídil volání
Potřebuji efektivní automatické volání (prediktivní dialer)
Společné vlastnosti pro všechny konfigurace
- Dashboardy, pokročilé statistiky
- Čas strávený v call centru a na pauzách
- Kategorizace a tagování hovorů
- Operátorská konzole
- Chat s operátory
- API
- Notifikace o dění v call centru
- Realtime panel – dohled
- Web rozhraní
- Práce odkudkoli (home office)
- Jazykové mutace - CZ, SK, EN
Help Desk
- Ústředna SEVIO
- Správa kontaktů (CRM)
- Objednávky
- SMS
Manual
Stejné jako Help Desk +
- Call skripty
- Kampaň dialeru
- Ústředna SEVIO
- Správa kontaktů (CRM)
- Objednávky
- SMS
Predictive
Stejné jako Manual +
- Automatické vytáčení hovorů
- Call skripty
- Kampaň dialeru
- Ústředna SEVIO
- Správa kontaktů (CRM)
- Dotazovací kampaně
- Virtuální operátor
- Objednávky
- SMS