page ustredny intro image

SEVIO TELEFONNÍ ÚSTŘEDNA

  • Seznam hovorů, nahrávky, poznámky
  • Kategorizace hovorů, notifikace na email
  • Zmeškané hovory, indikace odvolání zmeškaného hovoru
  • Žádosti o zpětné volání
  • SMS

KOMU JE URČENO?

Pro všechny kdo:

  • očekávají od ústředny víc, než jen spojování hovorů
  • požadují úsporu času a přehlednost v komunikaci
  • chtějí sjednotit a zefektivnit komunikaci se zákazníkem či v rámci firmy

JAKÉ MÁ VARIANTY?

U nás si na nic nehrajeme a proto každá ústředna obsahuje veškerou funkcionalitu. Liší se pouze počtem linek a výpočetním HW výkonem viz níže.

Hlavní funkce ústředny

Uskutečněné a zmeškané hovory

Seznam uskutečněných hovorů, přehrávání nahrávek, textové poznámky, zařazení do kategorií. Seznam zmeškaných/neobsloužených hovorů s možností poznámek, systém zajistí automatické odstranění hovoru po obvolání.

Kategorizace hovorů

Uskutečněné hovory lze v seznamu (CDR) zařadit do volně definovaných kategorií, zapsat k nim poznámku, přiřadit prioritu, označit je plánovanou budoucí akcí a zadat datum akce.

IVR menu

Import vlastních hlasových zpráv pro volající, možnost více zpráv v jednom IVR menu, deaktivace jednotlivých zpráv, deaktivace celého menu.

Žádosti o zpětné zavolání

Registrace žádostí o zpětné zavolání stiskem DTMF, ručním zadáním, importem přes API rozhraní (např z webových stránek). Automatický záznam informace o úspěšném vyřízení žádosti.

Příchozí a odchozí SMS

Příjem a odesílání SMS i s pomocí šablon, seznam SMS (obdoba seznamu hovorů). Interaktivní on-line komunikace s volajícím prostřednictvím. Řazení SMS do kategorií.

API rozhraní

Příjem on-line informací z ústředny (hovory, nahrávky, zmeškané hovory, práce ve frontách). Zasílání příkazů ústředně (click2call, přihlašování do front nebo kampaní dialerů, import dat do telefonního seznamu, kampaní a pod.).

Společné vlastnosti pro všechny konfigurace

  • Dashboardy, pokročilé statistiky
  • Čas strávený v call centru a na pauzách
  • Kategorizace a tagování hovorů
  • Operátorská konzole (tenký i tlustý klient)
  • Chat s operátory
  • API
  • Notifikace o dění v ústředně
  • Realtime panel – dohled
  • Web rozhraní

Basic

  • Počet linek pro připojení telefonů 10
  • Cloud server
  • Nahrávání hovorů
  • GSM port
  • SMS
Cena od: 1 236 Kč

Standard

Stejné jako Basic +

  • Počet linek pro připojení telefonů 20
  • Cloud server
  • Nahrávání hovorů
  • GSM port
  • SMS
Cena od: 1 536 Kč

Premium

Stejné jako Standard +

  • Počet linek pro připojení telefonů 50
  • Cloud server
  • Nahrávání hovorů
  • GSM port
  • SMS
Cena od: 1 836 Kč

UŽIVATELÉ SERVIO CALL CENTRA

">

Promotion & Sale s.r.o.

Systém SEVIO call centrum využíváme pro intenzivní oslovování zákazníků a splňuje naše požadavky.

Ing. Andrea Sýkorová, Ředitelka společnosti
">

Netbox – SMART Comp. a.s.

Systém SEVIO call centrum využíváme od roku 2011. Byl dodán v požadovaném termínu, splňuje požadavky našeho náročného provozu a dodavatel dále zajišťuje jeho podporu a servis.

Karel Peloušek, Head of B2B and Procurement
1 / 3

Nekupujte zajíce v pytli, vyzkoušejte si ZDARMA náš systém na vlastní kůži.

Vyzkoušet DEMO background image
outer_bg